Sayfalar

30 Aralık 2011 Cuma

Masa üstü takvimi.



Bunlar ne mi, gelen yeni yıl paketleri içinden çıkan masa üstü takviminin arkasında yazanlar.
Çok hoşuma gitti, her aya bir yıl/bir icat sığdırmışlar.

Ve ben 1513 yılını yılım kabul ettim.


YIL; M.Ö. 3000          Abaküs ilk kez kullanılmış.

YIL; 1886                   İlk gazlı içecek satışa sunulmuş.

YIL; 1830                   İlk dikiş makinesi tasarlanmış.


YIL; 1928                   Tıp tarihinde devrim yaratan ilk antibiyotik, penisilin bulunmuş.


YIL; 1140                   İlk eczane açılmış.

YIL; 1763                   Telgraf icat edilmiş.


YIL; 1610                   İlk teleskop bulunmuş.




YIL; 1876                   Telefon icat edilmiş.




YIL; 1890                   Dört tekerlekli ve akaryakıtla çalışan otomobil üretime başlanmış.



YIL; 1450                   İlk Matbaa kurulmuş.


YIL; 1950                   Kredi kartlarının ilk örneği kullanıma sunulmuş.



YIL; 1513                   Piri Reis, ilk haritalardan birini çizmiş.

3 yorum:

  1. İlk kredi kartının bu kadar eskilere dayandığını bilmiyordum :( şu bloglardan neler neler öğreniyoruz :)) var mı bizim gibisi :))

    YanıtlaSil
  2. :) ben de haritanın tarihine şaşırmıştım.

    YanıtlaSil
  3. Vay be nerelerden nerelere :)

    YanıtlaSil